Tuesday, November 17, 2009

'sayang awak sampai bile-bile'..




Bismillahhirrahmanirrahim..

semalam dengar one of my favourite stesen radio, sinar fm..suke denga lagu-lagu kat sinar..orang kata ape, 'kene angin'..? tapi yang aku tak sukenye, masa aku denga semalam tu tengah segmen 'cetusan hati dan dedikasi'..lagu memang best and most of it are my favourites..

tapi bile denga ucapan-ucapan yang pendenga hanta buat aku asyik-asyik alihkan earphone bila tibe mase untuk ucapan dibaca..hampir semua dedikasi akan cakap 'sayang sampai bile-bile'..'hanya sayang sorang je yang disayang'..eii..rosak mood..

bagi aku, tak perlu nak cakap 'sayang sampai bile-bile'..'hanya awak sorang yang saya sayang dan janji takkan sayang selain awak'..kalau suami isteri tu oklah jugak..bagi aku, tak perlu nak cakap macam tu..sebab kite tak tau ape yang akan jadi nanti..mungkin hari ni sayang..esok saper tau..mungkin hari ni benci..esok saper tau..

yang pasti, takdir Nya mengatasi segala..apa yang telah dia takdirkan itulah yang pasti akan berlaku..dan pastinya ia adalah yang terbaik,insyaAllah..