Wednesday, February 17, 2010

... pengapit ...



Bismillahhirrahmanirrahim..

erm..almadulillah..akhirnya kawan dah selamat jadik menantu orang..hehe..tapi tang jadi pengapit tu yang aku tak tahan tu..ketaq..huhu..malu...sumer orang tengok.. dah namanye pun pengapit atau yang aku kenali panggil sebagai pengepit..hehe..

kawan kata, sengaja nak suruh aku jadi pengapit..nak aku ambik aura katanye..sampai aku pun ditabur beras kunyit sekali..auchhhhhhhh...macam aku pulak pengantinnye.. hehe..

erm..secare kebetulan, 2-3 hari lepas tu aku dah balik KL..ingat lagi, hari jumaat tu kakak call..menanyer diri ini sudah ade yang 'reserve' ke belum.. katanye pagi tu ade yang datang merisik..ter'statue' kejap aku..hehe..

erm..lamaran itu..dah di 'reserve' atau belum..terime atau tidak..jawapanku adalah...............................................