Monday, May 3, 2010

.. panas baran ..


Bismillahhirrahamnirrahim..

erm,aku tak tawlah ape yang tak kene..kenape aku boleh jadi panas baran..pantang silap sikit..mendidih jek darah..pantang 'angin' dilentang, mengamuklah aku..walau pun bendenyer tersangatlah kecik..

ya Allah..aku tak tawlah..nape tetibe aku boleh jadi panas baran..pernah aku marah seseorang..memang aku tak tinggikan suare..tapi dia taw aku marah dia..dia sangat cam aku marah dia bile aku tak nak pandang dia..dia cakap pun aku buat dek jek..cakap ngan dia acuh tak acuh..sepuluh patah ditanye sepatah aku jawab..kadang2 aku tak jawab langsung..

erm,ingat lagi mase aku marah dia tu..tak berani dia nak pandang aku..mungkin menyinga sangat muke aku mase tu..sampai dia pun takut..3 hari aku 'boikot' dia.. macam2 dia buat nak pujuk aku..buat lawaklah,nyanyilah,mengusiklah..tapi semua aku buat dek jek..giler punyer geram..

hari ke 2 aku dah geram sangat, semangkuk aku bebel kat dia mase balik keje tu..hari ke 3 dia tak berani nak tegur aku coz dia tau aku masih marah..dia tak berani nak gurau ngan aku pujuk aku..aku dah ok dah sebenarnyer..dah tak marah..tapi saje..nak aja dia sikit..nak mintak tolong aku pun dia tak berani..dengan nada kesian dia cakap.."erm,sibuk tak..?kalau tak sibuk boleh tolong tak..?" kesian pulak aku ngan dia..tapi tak perlah,bia dia rase..aja dia sikit..hehe..

aku pun tolongla dia..dengan nada tegas aku warning dia..kalau buat lagi macam tu aku potong telinge dia..terus dia gelak..coz dia taw aku dah tak marah..hehe.........