Tuesday, May 4, 2010

.. geramnyer... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bismillahhirrahmanirrahim

erm,geram betul ngan dia..pagi2 lagi dah buat aku marah..payah sangat nak mintak tolong dia..banyaklah alasan dia bagi..kejap2..kejap2..kejap2..naik geram aku..

meeting kul 930 ari ni..dia tulis dalam diari esok..kul 10..tak kisahlah dia salah tulis tu..yang buat aku giler punyer geram,mintak tolong dia angkat cawan letak dalam bilik meeting jek pun payah sungguh..

alasan dia..

"tu keje pompuan,kan..buatla.."

alasannyer lagi..

"angkat cawan jek kan..so boleh buat sorang kan.."

bile aku kate, memang aku leh buat sorang tapi kalau 4 tangan tu cepat sikit..kan dah nak kul 930 ni..katenyer..

"meeting kul 10 kan.."

kate aku, maila tolong..cepatlah..

katenyer..

"kejap2..nak wat ni dulu (masukkan jadual mende entah dalam diari)..penting ni.."

ya Allah..giler serius punyer geram..sekali aku dah naik angin,cakap a kat dia

"tak pelah,tak payah..orang buat sorang..tak payah tolong..orang boleh buat sendiri.."

terus aku blah..geram giler tobat pun..payah sangat nak mintak dia tolong..tak per.. mulai hari ni,tak nak tolong dia lagi..buatlah sumer keje sendiri..bukan aku bekire.. selame ni aku tak pernah bekire pun nak tolong dia..tapi kali ni aku dah geram sangat2..mulai hari ni suke hati dilah nak buat ape pun..aku dah tak nak tolong dia lagi..aja sikit..bia dia rase..malas aku nak manjakan dia lagi..

dia taw aku tengah ngamuk giler ngan dia, tengah marah dia giler2,tengah tak beranilah tu ngan aku..bia dia rase..