Wednesday, January 27, 2010

.. dunia kerjaya dan ilmu ..


Bismillahhirrahmanirrahim..

lame tak menjengah..tiada kesempatan..amanah yang dipikul menuntut waktu lalu membataskan waktu aku pada blog ini..rindu hendak menulis di blog ini tapi itulah.. waktu sahaje yang takde..sampai nak sign in tadi pun aku dah telupe password..cube dan cube lagi..alhamdulillah,tekaan password aku mengena..and..here i am..

betul kata orang, bila diri seorang student tak saba rasanya nak habis belaja dan cepat-cepat kerja..tapi bila dah kerja, rindu pulak nak belaja..kata orang,hidup sebagai seorang student lebih 'bahagia' dari hidup seoramg yang sudah bekerja..betul ker..? erm..bagi aku itu terpulang pada individu itu sendiri..

personally, bagi aku sometimes aku setuju dengan 'statement' tu..pressure kerje tak sama dengan pressure belajar..kata anak-anak muda sekarang,hidup sebagai student lebih 'heaven'..

setuju atau tidak..terpulang pada penilaian dan pendapat sendiri..